Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Χρυσή» η ξιφομάχος Δώρα Γκουντούρα στο Γκραν Πρι σπάθης γυναικών

 

Μόνο περηφάνια για την Ελληνίδα αθλήτρια

μόνο-περηφάνια-για-την-ελληνίδα-αθλήτ-177652

Η αήττητη αθλήτρια μας Δώρα Γκουντούρα , με σθένος και ακρίβεια, νίκησε την Σάρα Μπαλζέρ από τη Γαλλία στον τελικό, φέρνοντας χρυσό μετάλλιο στην χώρα μας. Ο αγώνας αυτός σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου Ολυμπιακής πρόκρισης, με την Γκουντούρα να ξεκινά δυναμικά, γεμίζοντας μας με αισιοδοξία για το μέλλον.

«Χρυσή» η Δώρα Γκουντούρα στη Σεούλ

Η Ελλάδα πανηγυρίζει την θριαμβευτική νίκη της Δώρας Γκουντούρα στο Γκραν Πρι σπάθης γυναικών!

Παράλληλα, η εμφάνιση αυτή της έδωσε πολύτιμους πόντους για το Ολυμπιακό ράνκινγκ. Αυτό είναι το πρώτο χρυσό μετάλλιο της Γκουντούρα σε μεγάλη διοργάνωση και το τέταρτο συνεχόμενο μετάλλιο που κατακτά σε διεθνείς διοργανώσεις (τρία σε Παγκόσμια κύπελλα και ένα σε Γκραν Πρι), ενώ είναι συνολικά το ένατο μετάλλιό της από μεγάλη διοργάνωση.

Η νίκη σημαδεύτηκε από δάκρυα χαράς και συγκίνησης, αποτυπώνοντας το πνεύμα και την αφοσίωση της αθλήτριας.

Αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας σπάθης εντός της περιόδου Ολυμπιακής πρόκρισης, η οποία ξεκίνησε στις 3 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί την 1η Απριλίου του 2024.

Η σπουδαία αθλήτρια είχε εκμυστηρευτεί σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ!

Είμαι 24 χρόνων, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη Νέα Φιλαδέλφεια. Η καταγωγή μου είναι από την Κρήτη και τη Λάρισα. Ξεκινώντας την ξιφασκία από μικρή, σε ηλικία 12 χρόνων, το όνειρό μου ήταν να εξελιχθώ και να συμμετάσχω στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Νιώθω πολύ τυχερή και ευλογημένη που πραγματοποιείται το εφηβικό όνειρό μου! Φυσικά, έχοντας δίπλα μου ανθρώπους που αν δεν είχαν βρεθεί στον δρόμο μου, τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί. Ένας τέτοιος άνθρωπος είναι ο προπονητής μου Θανάσης Δελενίκας, με τον οποίο ξεκινήσαμε μαζί από την πρώτη μέρα. Το ίδιο και η οικογένειά μου όπου με τις δικές της γερές πλάτες, μπορώ εγώ σήμερα να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα.

Πηγή